preperation befor the hurricane

Vi har precis kommit fram till Keiths hus där vi nu ska spendera några dagar (eller fler). 
Eftersom att Sandy (the hurricane) troligtvis kommer att slå till imorgon bestämde sig min värdfamilj att det är mer säkert att åka till Keiths hus där vi har en generator (ifall att strömmen dör) och ett lite stabilare hus!

Packningen ja..Jag tog med mig de viktigaste, kläder, viktiga smycken, viktiga papper, mobilen, pass och datorn ! Har ju massor fina kläder hemma som jag inte ville lämna. Men det får gå!
Hoppas verkligen inget händer nu med huset så att jag inte har något på rummet kvar sen! Viktigast just nu är väl kanske inte att tänka på hus och värdesaker utan mer på människor så att dom/vi klarar oss. Och det tror jag nog inte är några problem!

Hur som helst, vi är här nu och vi har bunkrat upp med vatten, ficklampor och mat! Vi ska nog klara oss ska ni se!



Vinet inne i affären var väldigt utplockat, inte mycket fanns kvar!


Isen var slut.


Och slut var även brödet och vattnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0