pics

I eftermiddags gav jag mig ut på en promenad på 1 timme och 40 minuter. Tog massor kort på onödiga saker och lyssnade på bra musik. Men nu får ni iallafall se lite hur en liten del av Wilton ser ut! Det är faktiskt lite mysigt om jag ska vara ärlig! 

På kvällen åkte jag över till Juuli i Darien för att se på film. Först valde vi en som vi trodde skulle vara bra, men när vi insåg att de var pratande djur och början var super dålig, bytte vi till "That's my boy". Tyckte faktiskt den var bra!

Nu ska jag alldeles strax sussa. Jobb står först på schemat och sedan på kvällen ska jag möta upp en efterlängtad tjej, Victoria! Hon ska spendera helgen med mig, och jag tror inte det kan bli annat än kanoners!











Verkligen? Only in america..


Ser ni något svenskt?








Kommentarer
Postat av: Anna

Det står Gåva på huset :) Har du något kort på ditt hus? Vore kul att se hur du bor :)

2012-10-19 @ 21:10:42
URL: http://maskott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0