October, 9th and 10th

Tisdagen gjorde jag ingenting alls. Började jobba vid 3 och tog sedan hand om barnen till 6. Blev mest lek inomhus faktiskt.
Åkte direkt till min sång klass och kom inte hem för ens efter 10. Känns som att våran lärare mest pratar bort lektionerna istället för sång övningar osv. Jaja, det kanske kommer snart!
Glömde helt att vi skulle ha med oss några låtar vi ville sjunga till lektionen, så jag fick sjunga "The Rose" ännu en gång framför klassen.
Om ni har några tips på sånger som jag kan sjunga säg de gärna till mig då. För jag har sång torka just nu..

Idag började jag 7:15 med att göra lunchboxes till båda barnen och få de färdiga till skolan. Vid 9:15 var jag hemma igen och hade ett break på 3 timmar innan de var dags att hämta hem Liam.
På eftermiddagen åkte jag iväg och postade min mobil. Den ska äntligen in på repartion. Skickade mobilen i en liten box som sedan ska till Kansas och tillbaka på 72 timmar. Så vi får väl se när jag återser min fina mobil. Just nu är jag mobillös och hänger därför ganska mycket hemma så folk kan nå mig på datorn eller hem telefonen. Men det funkar ju det också!

Resten av dagen med barnen blev de lek inomhus då ingen riktigt kände för att gå ut. Blev lite pussel, lite sagor, lite kurragömma, kull osv. Det gick bra det med. Åt himla god middag och sedan var det nighty night för barnen. Tog väl kanske 20 minuter innan båda barnen hade somnat, så det var ju helt okej.
När jag slutat åkte jag till gymmet för att möta upp Elin och Jennifer.N. Vi pushade varandra igenom ett 45 minuters gym pass. Och jäklar vad skönt det kändes efteråt! Riktigt bra!

Nu har jag hamnat i sängen, bytt lakan, städat bort alla kläder osv. Nu är det bara ett problem kvar. Sova...Ska försöka att somna innan 1. Men det lär ju inte hända...

Aja, godnatt!

Bjuder på en bild från i sommras på mina fina pojkar!

Kommentarer
Postat av: Ida Minsberg

Jag frågade förresten om det inte fanns någon plats i den andra sångklassen, hon sa att det fortfarande var fullt, men att du är först på listan att byta om någon inte dyker upp eller hoppar av eller något!

Svar: Låter bra! Tack för du frågade iallafall. ;)
beatrice

2012-10-11 @ 14:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0