monday

På morgonen började jag med att få båda barnen till skolan och var sedan ledig i tre timmar. Hann inte göra så mycket förutom att städa osv.

På eftermiddagen lekte vi hemma hela dagen. Jennifer.M + barn kom över och hälsade på en liten stund innan vi åkte till Maddox soccer. Eftersom vi har besök från Sicilien den här veckan så följde de + Ryan med och kollade på träningen.
På kvällen hann jag med en snabbis på gymmet med Jessica och sedan äta sjukt god middag hemma med familjen + gästerna. Dom är väldigt väldigt trevliga men dom har lite problem med engelskan så man kan lätt missuppfatta varandra, men jag tyckte allt att det rullade på bra!

Senare på kvällen hängde jag hemma hos Jennifer.M med Jaque (en au pair från Brasilien) hela kvällen. Riktigt mysigt var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0