lazy sunday

Vid åtta ringde klockan och då tänkte jag att det var dags för skype-time. Grejen var att ingen var inne, så jag lät den va inloggad och somnade sedan om en timme tills Sara ringde. Ni vet hon den där som bara åkte hem efter att ha varit här i två år, som numera bor i Umeå? Den Sara pratade jag med!
Där efter blev det viber samtal med både Carro och mamma innan jag kände att det var dags att gå upp.
Åkte iväg hem till Elin med 4 andra fina tjejor. Lite prat och sånt innan vi åkte till diner. Slängde i mig lunchen och brummade sedan iväg med min super snabba bil till New Caanan. Hade bokat tid vid två!
Började med ansikts massage / rengöring. Det var som att vara hos tandläkaren förutom att jag var lite mer naken och låg väldigt bekvämt. Ni vet den där stora saken som är på vänster sida när man är hos tandläkarn med massor av instrument. En sådan sak fanns det där. Dock inte saker till tänderna, utan till ansiktet. Men det var lite coolt att uppleva små apparater istället för en hederlig svensk ansikts massage där de bara använder händerna.
När jag var klar fick jag "swedish massage" i 30 minuter.
Gick sedan ner till nedervåningen igen och fick pedykir samtidigt som en annan tjej gjorde manykir. Kände mig lite som en prinsessa när alla hela tiden kom fram och passade upp mig! Fixade till kudden, gav mig vatten, gav mig tidingar osv. HA! Ja det var himla trevligt det!

Åkte hem och bytte om innan jag tog bilen till Jennifer. Vi åkte sedan tillsammans till Danbury för att möta upp de andra flickorna som hade varit på bio. Blev dock ingen Cheescake Factory som planerat utan istället åkte vi tillbaka till Ridgefiled för gamla hederliga 50 coins. Det smakade ju bra det också!

Nu är jag hemma igen. Jonna var precis inne och lämnade lite presenter till barnen som de ska få varje dag när de är borta. De åker nämligen till Sicilien imorgon för bröllop! Jag stannar hemma med pojkarna och farfar. Det kommer nog blir himla bra det också tror jag. Han lagar ju otroligt god mat, så att svälta kommer jag ju inte behöva vara orolig för!
Nej, nu ska jag försöka sova! Natti!



P.S Det var även två fina tjejer (Jennifer.N och Elin) med ikväll som jag inte fick något kort på då Jennifer.M är sämst på att ta kort. (Sorry honey) D.S

Kommentarer
Postat av: amanda

Vilken lyx du unnade dig! Vad fick du betala för det? Vad hette stället? :D

Svar: Jag hade present kort där! De hette Aqua Beauty Spa. Allt som allt kostade nog 180 dollar tror jag nog! :)
beatrice

2012-10-08 @ 17:14:13
URL: http://amandaupair.devote.se
Postat av: Jennifer

Haha tack för den 😊

2012-10-08 @ 19:09:23
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0