friday

Började dagen med lite jobb. Tog båda barnen till skolan och sedan åkte jag direkt till gymmet! 
Ni vet min gamla PT tränare (Skalle-Per), han var där idag. Han sa att han inte hade sett mig på ett tag och att de var kul att ses igen. Han hade dock tappat två tänder såg jag, men frågade aldrig varför. Men det bevisar ju bara att han är sådär läskig och farlig som han ser ut. 
Under min timme där kom han fram två gånger när jag körde styrka och kollade så jag gjorde rätt samt små pratade lite. Han sa bland annat att han hade sett mig ute och PW flera gånger. Haha!

På eftermiddagen lekte jag med Liam tills Maddox kom hem. Då lekte vi alla tre. Blev bland annat Fia med knuff och Dinosaurie leken. Den går alltså ut på att vi springer runt i hela huset och gömmer oss för en köttätande Dinosaurie som jagar oss. Haha det är så roligt att se dom sådär uppjagade och påhittiga!

När jag slutade på kvällen brummade jag fort iväg till South Norwalk för att ta tåget in till city. Mötte upp min efterlängtade vän Victoria (som jag jobbade med på Sagoland) på Times Sqaure och sedan gick vi och åt middag på mitt favvo ställe. (Ruby Tuesday)

Vi kom ganska nyss hem och det är bara för oss att hoppa i sängen nu, för imorgon väntar en dag i city och sedan jobb på kvällen. 

Puss godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0