friday - library and lots of food

Hade morgonen off så jag beslöt mig för att gymma lite.
Hämtade upp Liam vid 12:30 på skolan. Där efter åkte vi hem en snabbis och åt lunch innan vi åkte till Library. Där spenderade vi 1 och 1/2 timme med att läsa böcker och leka med tåg. Liam tyckte det var jätte kul som tur var.
Runt 3 kom vi hem igen och lekte lite innan Jonna och Ryan + våra gäster (från Sicilien) kom hem. Blev mest lek med dom hela eftermiddagen när Maddox kom hem från skolan. Hade jätte kul och barnen var jätte mysiga!

Vi åt god middag som Marina och Danielle hade lagat. Dock lassade på alldeles för mycket på min tallrik och sa att jag skulle äta (ni ser bilden). Åt självklart inte hela, för herregud vad mycket det var! Men riktigt gott!

Fick lägga Liam och sedan satt vi alla och pratade vid matbordet. Jätte mysig och trevlig kväll! 



Koncentrerad kille!



Söta Halloween barn

Haha, så söt!






Överfull tallrik....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0