friday, friday

Jobbade hel dag idag. Dock hade jag bara Liam hela förmiddagen men sen runt 4 kom Maddox hem och då jobbade jag fram till klockan 6.
Jag och Liam har ägnat dagen åt spel, pussel, städa och Stepping Stones. Har faktiskt varit en ganska bra dag trots att han ibland var som ett litet monster, men vi hade kul ändå! Inga sura miner på en fredag inte!

När jag slutade slängde jag fort på mig träningskläderna och for till gymmet. Jätte skönt att de knappt var några där, men så brukar det ju vara på fredag kvällar också.
Nu har jag precis kommit ut ur duschen och lagt ner all den rena tvätten i byrån. Har verkligen ingenaning om vad jag ska göra ikväll..Får väl ligga här och dumglo.
Hörs sen!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0