friday

Började morgonen med att få båda barnen till skolan. Maddox hade PJ-day i skolan så det var bara för honom att välja den bästa PJ's han hade och sätta på sig den. Det blev den blå med elefanter på.Han var lite nervös för att "what if the other kids dosen't have theire PJ's on Bea?" Men efter att ha försökrat honom om att alla barnen på skolan kommer ha det och att hans lärare hade skickat mail om det litade han på mig och tyckte det skulle bli en kul dag i skolan.
Skjutsade Liam till skolan och sedan åkte jag hem. Skypade med Victoria, Patrik, Pappa och Jossa lite på min lediga tid innan det var dags att hämta upp Liam.
Han och jag lekte lite här hemma med alla möjliga saker tills Maddox kom hem.
Då blev det lek innan vi satte igång filmen som var dagens present från Jonna och Ryan. La båda barn och sedan slutade jag.
Elin kom och hämtade upp mig och vi körde sedan mot Jennifer.M. Där var redan Lina, Jennifer.N, Amanda och Ida. (Självklart Jennifer.M också) Vi åt massor med gott och kollade på filmen "What to expect when you're expecting".

En bra kväll med fint sällskap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0