College Football

Imorse åkte jag till Emma där de andra tjejerna redan befann sig. Vi tog sedan billen till Yale för att kolla på Amerikansk College Football.
Förstår inte varför vi i Sverige inte har sådant här! Vore ju skit kul att hela skolan involverade sig!
Hur som, det var massor med college folk där. Snygga som fula, unga, som äldre. Det var i vilket fall som helst riktigt kul att se på det!

När vi kom tillbaka hem till Emma igen åt vi lite lunch tillsammans innan vi skiljdes åt. När jag kom hem pratade jag med Ågge på viber och nu sitter jag i sängen och funderar på vad jag ska göra för kul ikväll. Blir väl ingenting antar jag.
Förlåt att jag har låtit som deprimerande på sista tiden. Det går över snart, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Förvånad att en ivy league skola som yale har så lite publik på deras matcher.
UCLA och USC här i LA har typ 70 TUSEN i publiken :)

2012-10-11 @ 03:39:39
URL: http://wrigsjo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0