4 oktober

Började vid 8 och lämnade som vanlig av Maddox vid bussen.
Jag och Liam lekte hemma lite innan vi åkte på hans soccer! Faktiskt lite kul att se de två tränarna kämpa med att få alla (8) 3 åringar att lyssna. Haha, men dom är duktiga!
På eftermiddagen stannade vi bara hemma med lek, pussel, spel, måla osv.

När jag slutat slängde jag mig direkt i bilen till Branchville för att möta upp Jennifer, hennes mamma och hennes moster på Little Pub. Där åt vi och hade en trevlig kväll tillsammans. Alltid lika kul att träffa folk från Sverige som står någon här nära! Dom var iallafall riktigt roliga, och ja, jag vet nu var Jennifer har fått sina blonda gener ifrån, HA!

Kom hem och satte på Gossip Girl och fastnade framför 4 avsnitt innan jag stängde av och gick ner till mitt rum. Ska alldels strax somna, men om jag känner mig själv så fastnar jag väl framför någon bröllops video på youtube. Har verkligen fått "a thing" för bröllop nu, och ja, jag har nog bestämt mig för mitt framtids yrke!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0