24 october

Vad skönt det var med sovmorgon imorse. Vaknade dock upp vid 8 och var klarvaken. Men kände mig lite hängig så jag tvingade mig själv att somna om. Det gick bra det också för jag vaknade sedan vid 11:30. 

Hämtade hem Liam från skolan och lekte sedan med honom här hemma. Senare på eftermiddagen kom Jaque + barnen och lekte lite med oss. De stannade även kvar tills Maddox hade kommit hem. Dom lekte bra tyckte jag nog allt. 

Till middag blev det svenska pannkakor. Och oj, vad det var uppskattat av pojkarna. 
Liam: "This is the best pancakes in the world, Bea!"
Maddox: "I love it!"

Slutade för en stund sen och nu gör jag mig mentalt förberedd för ett mördar pass på gymmet med Jennifer.N och Elin! Kommer med all säkerhet vara död ikväll..

PUSS hej!




P.S Jätte dåliga bilder idag, men orkade inte riktigt anstränga mig! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0