18 october

De senaste dagarna har varit lite sega. Har inte hänt något speciellt utan vi har bara lekt hemma. 

Igårkväll kom Jennifer.M över på kvällen och vi sörjde lite med glass och ananas samtidigt som vi kollade på gamla bilder. Sånt är alltid mysigt!

Imorse började jag vid 9. Jag och Liam pusslade, spelade soccer, målade och pusslade lite till i två timmar tills jag slutade. Då åkte jag hem till Elin där Lina och Emma hade gjort soppa. Riktigt riktigt god var den! Jennifer.N och Elin var självklart också där!
Slappade lite framför tvn med OTH (som jag aldrig brukar se) innan jag åkte iväg till Norwalk för att få pengar tillbaka för min mobil box. Väldigt trevliga och sa att jag absolut skulle få tillbaka mina pengar imorgon när managern var där. Skönt det!

Nu har jag precis skypeat lite med mammsen och Jossa och nu har jag Patrik i telefonen. Ska alldeles strax ge mig ut på en PW med kameran så jag kan bjuda på några fina höstbilder. Vad tycks om de? 

Ae, men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0