thursday

Inatt blev de inte många timmars sömn. Vaknade upp flera gånger på grund av allergin. Hade svårt att andas och låg och nös hela natten.
Trotts det vaknade jag pigg klockan 8 imorse och tog en duscha. Gick ner till vardagsrummet för lite frukost och helt plötsligt var jag trött igen!

Har spenderat dagen liggandes här uppe i sängen. Har inte känt mig på topp direkt. Skulle helst av allt bara vilja åka hem till Wilton och lägga mig i min säng med mitt täcke och kuddarna! Oh typiskt att det ska bli såhär!

Jag försöker ändå se det positiva med det hela. Vi lever! Det ska man vara tacksam för..Som Amanda sa: "Nej nu jääääääklarns är det dags att börja bli tacksam för allt smått som stort"

Bjuder på en bild på en söt (men butter) pojke!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0