thursday

Hel dag mellan 8-6 med barnen idag. 
Började med att lämna av Maddox vid bussen och där efter åkte jag och Liam hem igen. Blev lekar, pussel och lunch innan vi åkte för att hämta upp Maddox igen. 

Det blev basketball träning för Maddox del på "The Y" i 50 minuter på eftermiddagen innan vi alla tog vårat pick och pack och åkte hem till Jaque. Blev några timmars lek innan vi sedan åkte hem!

Till kvällsmat gjorde jag svenska pannkakor och kort där efter kom Juuli hem till mig. Vi såg filmen "Girl in Progress". Var faktiskt ganska bra tyckte jag ändå! Lite små rolig, lite små sorlig men bra!

Nu är det sängen som gäller! Natti!





Fin tröja va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0