sunday - shopping day

Vaknade vid 10 och kände mig jätte pigg. Skypea lite med pappa och Patrik innan jag blev upphämtad av Anika! Vi tog oss till Danbury Mall där det blev stor shopping för min del. Kände att jag kunde bränna lite pengar nu när jag har sparat i så många veckor. Och ja, jag blev riktigt nöjd med mina köp, välbehövliga saker nu när jag ska slänga alla de gamla/trasiga kläder jag har.  
Vi avslutade våran shopping dag med lunch på "Cheesecake Factory". Riktigt gott och trevligt sällskap!

Nu ligger jag i sängen, uppdaterar mig på bloggar och nyheter samtidigt som jag pratar i telefon med Ågge! Har inget speciellt planerat ikväll heller så blir nog lite häng här och sen kanske fina vänner kommer hit och hänger med mig! Vi får se helt enkelt. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0