saturday

Hej hallå!
Dagen har rullat på bra då jag har jobbat från 8-5 ungefär. Har gått bara bra!

På kvällen åkte jag till Jennifer i South Salem för att hänga med henne, Elin, Emma och Lina. Vi såg "Freaky Friday" och försökte lära oss ett litet trick. Vet inte riktigt om jag har fått till knycken ännu, men ska öva stenhårt nu så kanske det kan bli bra haha! 

Annars idag har jag fått min BBL hemskickat! Jag skickade ju efter det i måndags och det kom fram idag! Himla bra jobbat. Det stod egentligen att de skulle vara framme den 27e november, men bättre tidigare än senare! SÅ nu ska jag sätta mig och läsa igenom alla små saker så är jag redo för mitt nya liv snart! Let's do this! 

Jag ska berätta senare för er vad BBL innebär. Men nu är det sängen! PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0