nytt boende

Började morgonen med att gå upp för att äta frukost och sedan gå tillbaka till sängen och sova några timmar till. 
Efter lunch hade jag och Maddox lite skola genom att han skulle gissa ord och sedan stava dom. Han var jätte duktig!
Efter lite "skola" gick vi ut och spelade football och sedan vaknade även Liam och han lekte med oss. När Jonna och Ryan kom tillbaka packade vi ihop våra saker och åkte sedan mot Norwalk för att göra oss "hemma" i lägenheten. Vi har fått låna den i en månad, så vi får se hur länge vi blir kvar här. Det beror helt på när vi får tillgång till nya huset! 

Nu ikväll har jag tagit mig till sång lektionen (trotts att jag inte kunde sjunga på grund av att jag är sjuk) och sedan tagit mig hem för att sitta bänkad framför President valet! Jätte intressant att kolla på tycker jag, men fattar inte allting. Jag vet att många åsikter som Romney har inte alls är samma som de jag tycker, och därför håller jag på Obama. Och just nu ser de ut som att han får sitta kvar som President i 4 år till! 

Ska se när vinnar talet hålls och sen ska jag sova sött i "min" nya säng. Imorgon väntas en vanlig jobb dag!

Ni får en liten sneak peak på hur mitt rum ser ut här: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0