Monday & Tuesday

Måndagen började med att båda barnen skulle till skolan. 
Jag satte mig sedan på Starbucks för att uppdatera bloggen om helgen, skypea med Jennifer och prata i telefon med Patrik och mamma. 

Vid 12:30 var det dags att hämta hem Liam och kort där efter hämtade vi upp Maddox vid bussen. Dagens spenderades sedan för mesta dels hemma med bara utomhus lek. Blev en snabb visit på lekparken i Wilton också. 
På kvällen blev det att packa upp alla små pilledutt grejer som man oftast inte orkar packa upp..Det tog sin tid och innan jag visste ordet av var klockan 11:30 och dags att sova. 

Igår (tisdag) Hade jag Liam hela dagen. Blev library och utomhus lek. När Maddox kom hem åkte åt vi lunch och åkte sedan till lekparken i Ridgefield. 
Hemma blev det lek både utomhus och inomhus. Vi har hittat på en ny lek..Man ska pricka bollen i en korg och när de gör mål ska jag bli ledsen och de är tvugna att pussa på mig. Haha, ibland undrar jag vart min fantasi kommer ifrån. Barnen tycker det är kul i vilket fall som helst! 

På kvällen var det dags för sånglektion. Hade ingen text med mig denna gång så det blev "The Rose" och "Gabriellas sång" som blev som det blev. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0