J.M

Det finns en liten liten tjej som heter Jennifer Moberg. Denna tjejen är från Sundsvall och är en av mina närmaste vänner. 
Hon är som hon ser ut: Söt, snäll och blond. 
 

Varför jag tillägnar henne ett inlägg är för att hon har åkt tillbaka till Sverige. Det var ungefär två veckor sedan jag sa hejdå till henne och tårarna bara strömmade ner för kinderna. Två jäkla veckor. 
Jag vet att hon har det bra i Sverige och det är ju det som är huvudsaken, men jag saknar att ha henne här! 

Anledningen varför jag aldrig har berättat det innan är för att jag inte fick för Jennifer då hon skulle överraska vänner där hemma. Men nu har hon gjort det, och jag känner att jag kan lätta på hjärtat lite.
Den nya Au Pairen är Jaque som är från Brasilien och vi kommer antaligen att ses mera då barnen leker så bra ihop. Men det är faktiskt inte samma sak att se någon annan ta hand om barnen. Men men, jag vänjer mig väl!

Och du Jennifer, tack för att jag fick lära känna dig och tack för att du hittade min blogg och ville träffa mig när du kom till USA. Du är en himla fin människa ska du veta! 

I will always love you <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Min fina vän, tror du inte förstår hur mycket jag saknar dig! I Will always love you 2! Vi ses när du kommer hem! Vad säger du om jefferson.blogg.se?;) haha.. Måste ju komma på en ny blogg... Åh... Pussss!!!!!

Svar: låter himla checkt du!! ta det ;) <3
beatrice

2012-11-03 @ 14:00:17
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0