it is saturday

Morgonen började med att vi åkte till Wilton där Maddox skulle ha sin sista soccer game för denna säsong. Han var riktigt duktig och gjorde 7 mål! Vädret var väldigt bra dock hur kallt som helst. Höll på att frysa ihjäl när vi stod still där och kollade på honom. 

Efter matchen var klar åkte vi hem till huset för att kolla på skadorna och packa lite nya kläder osv. 
Och ja, det var nog lite värre än vad jag trodde faktiskt! Hade en konstig känsla i magen av att vara där. Det kändes inte som hem längre. Det är nog inte alls mycket i garaget som har klarat sig om man säger så. 
Helt plötsligt säger Ryan att elen funkar vilket vi tyckte var väldigt konstigt då alla våra ledningar ligger ner på marken på våran tomt. Det är ändå inte säkert att bo där med två småbarn så vi packade ihop vara saker lite snabbt och åkte vidare.

Blev ett stopp på Buffalo Wild Wings som är en kedja här i USA. Såklart ska man ju ha wings när man äter där och det var precis vad jag beställlde. Valde dock en medium sås och kom där ifrån med en lite överhettad mun och rödaste läpparna jag någonsin sett. Men det var gott ändå!

Vi kom hem till Erica och Keith lite efter halv 4 på eftermiddagen och då gick jag direkt och la mig. Vaknde inte upp för ens vid 6 och gick då ner för att vara lite social. Kollade på college football på tvn och åt en kvällsmacka. 

Är uppe på rummet nu igen och kollar på youtube klipp som vanligt. Lägger säkert in något klipp om jag hittar något bra!
















Den vita bilen är helt smushed..

Svarta bilen har klarat sig ganska bra, men svårt att se i fronten dock.


Från mitt badrum





 

Kommentarer
Postat av: amanda

När kan man träffa dig igen?? När är i i trakerna??

2012-11-04 @ 06:32:09
URL: http://amandaupair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0