I can't stop

Så de senaste dagarna har det inte hänt något speciellt. Och kameran har jag inte haft med mig heller. 

Tisdag blev det jobb från 8-6. På eftermiddagen hade barnen tandläkar tid så jag tog med dom till Stamford där de sedan blev undersökning i 30 minuter innan de var klara. Liam började stor tjuta när han såg att vi skulle gå in i ett litet rum och hoppade upp på mig och sa: "Bea don't go! I don't want to go there by myself!"samtidigt som han tok grinade! Men till slut gick det bra och det slutade med att han satt i mitt knä i tandläkar stolen och hjälpte till att borsta tänderna på Nemo och på sig själv. 
Maddox var jätte duktig och skrattade massor när han fick prova på en el tandborste. 

Jonna kom och mötte upp oss sedan och där efter åkte vi tillsammans till Stamford Mall för att äta middag. Blev en sallad på Cosi innan jag åkte vidare till min sista singing class. Vi hade "party" som avslutning med en valfri sång man fick sjunga och kakor, bröd, frukt osv. Sången denna gång blev "Little Talks". Gick faktiskt himla bra!

När jag kom hem var det bara att sätta på sig träningskläderna och göra min träning. Idag blev det Carido Axe och Tummy Tuck. Älskar verkligen alla de olika varianterna det finns att välja på! 

Nu idag började jag 7:30 med att få barnen klara till skolan. Där efter fick jag köra båda barnen och sedan åka hem igen. Här hemma blev det ett Bum Bum pass innan jag hoppade in i duschen. 
Tillbaka i sängen och vill verkligen inget hellre än att sova och ligga still (min träningsvärk är sjuuk) men nej, ska upp och städa på rummet och plocka lite innan jag hämtar hem Liam från skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0