friday

I torsdags kväll gick vi ut på thailandänsk resturang. Fick massor av flashback från när jag var i Thailand för flera år sen! Fick värsta suget att åka dit igen! Så om någon är villig så kan ni gärna betala en biljett dit till mig!
Maten var i vilket fall som helst jätte god. Och föresten, på resturangen fick man ta med sig sitt eget vin (inte för att jag drack dock) och korka upp där. Kan man göra det i Sverige på resturanger? Fatta vad pengar man sparar, eller ja, lite iallafall!

Idag (fredag) har jag jobbat hela dagen. Har försökt sysselsätta pojkarna varje minut med nya saker. Vi har lekt ute väldigt mycket, massor av pussel, måla, springa runt, Ipad och så vidare. Har ändå gått ganska bra tycker jag!
På kvällen blev det resturang en liten bit här ifrån. Jätte mysig resturang och väldigt god mat! Vi beställde in 7 rätter som vi ställde i mitten och alla fick plocka av det. Som tapas ungefär! Hur gott sorm helst!
Likadant gjorde vi med efterätterna. Lava-brownie, smorres och pumpkin ice cream. Allt var super gott!

När vi kom hem satte sig alla i soffan och jag, Erica, Keith och Ryan satt alla med mobilerna och var helt inne i "songpop" och körde mot varandra. Lite beroende framkallande..

Kommer vilken sekund som helst somna, men ville bara uppdatera er om läget.
Imorgon åker vi till Wilton för att se på huset och kolla på Maddox soccer game. 
Så godnatt!

(De fyra första bilderna är från igår, de tre sista är från idag)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0