friday

Idag har jag och barnen varit på Kids U. Var där i några timmar och träffade även på Sandra (som jag va roomie med i Washington) som var där med sina fyra (FYRA) barn. Hon har två tvillingpar. Jag är så sjukt imponerad över henne! Helt sjukt! Hon bor konstigt nog i närheten av Tanumshede där vi har våran sommarställe. Världen är bra liten!

Nu i eftermiddag har vi lekt här hemma med massor olika spel, och football utomhus. Barnens farmor och farfar är här nu och har hjälpt till jätte mycket här hemma med allt som ska målas och packas upp! Och nu tog även Paula över för att jag har slutat!

Ska ta mig till Lina nu har jag tänkt mig där jag tror även Jennifer är! Får se vad vi hittar på ikväll och vilka som hänger på! 
PUSS och KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0