friday 16 november

I fredags började jag 7:30 i lägenheten med att få barnen klara till skolan. Körde sedan först Maddox till bussen och sedan Liam till skolan. De där tre timmarna jag var ledig hjälpte jag familjen + Keith och Kevin att packa ihop alla saker i huset. Tyckte allt att det flöt på bra, och när jag var där packade vi ihop ganska mycket!
 
På eftermiddagen så var jag med barnen på Stepping Stones i 3 timmar. Vi hade jätte kul och lekte utomhus till stor del av den tiden.
Vi åkte hem till lägenheten och lekte där en stund innan barnen blev hungriga och vi tog oss till McDonalds. Där ifrån körde vi sedan hem till vårat nya hus! Det hade blivit riktigt mörkt så jag såg ju inte trådgården direkt. Men huset var fint! Inomhus...Ja det var bättre än vad jag hade förväntat mig! Väldigt bra alltså!

På kvällen blev det mest tid till att packa väskan inför Washington DC och hjälpa till här hemma! 
Mitt rum var ännu inte färdigt så blev att sova på madrassen på rummet. Inte klagade jag för det. Det enda som var jobbigt var att vänja sig vid alla nya ljud i huset. Det går nog över snart!

P.S Idag var det min 10e månad i USA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0