dinner & movie night

Ikväll har jag spenderat tid med två fina tjejer, Lina och Jennifer!
Vi provade på en ny resturang som var riktigt bra och god!
Där efter åkte vi till Stop&Shop för att hyra film. Vi hittade till slut en som vi kunde enas som heter "Abraham Lincoln Vampire Hunter". Var väll ingen höjdare direkt, och mot slutet kollade vi knappt någonting utan pratade istället. Det var mycket trevligare! 

Under filmen säger snillet Jennifer:
-"Men vem är den här Abraham Lincoln, vad är han känd för?"
Och hon sa att hon hade topp betyg i skolan, njaaaa kanske inte!

Jag kan verkligen inte förstå att jag skulle få så nära vänner här borta. Vi pratade även om det under kvällen. Det känns verkligen som jag har känt dom hela livet och de vet nästan mer om mig än vad många hemma i Linköping gör! Och oj vad dom betyder också. Fina fina vänner!

Tack för att jag får vara eran vän, trotts att jag är trög och blond!
PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0