7 november

Började morgonen vid 7:30. Gjorde barnen färdiga till skolan och sedan körde jag till huset för att lämna av Maddox vid bussen. Innan jag lämnade av Liam på skolan gick vi in i huset för att ta med lite kläder osv.

Jag var ledig i tre timmar sedan och då passade jag på att skypea med Patrik och gör i ordning mig själv. Sedan var det bara att hämta upp Liam. 
Vi spenderade dagen med att göra ärenden och pussla. 
Vid 4 hämtade vi Maddox vid bussen och brummade sedan hem i snöovädret. Blev inte så mycket gjort här hemma förutom lite Nicke Nyfiken på tvn och lite pussel.

Nu ikväll tog jag mig till gymmet som vi har här i byggnaden. Var väldigt litet, men mycket fräscht och bra! Dock kanske det inte var så smart av mig att gå dit när jag är dyng förkyld. Den blev bara värre nu kan jag ju säga.

Hur som, nu ska jag sova. Bjuder på två bilder från mitt nuvarande rum. Har inte tagit kort på något annat idag!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ser jätte mysigt ut ju :)

2012-11-08 @ 11:40:21
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0