5 november

Söndagen blev inte mycket gjort. Jag mådde dåligt hela dagen med snuva, ont i huvdet och halsen och allmänt hängig! 
Igår flyttade vi från Erica och Keith till Keith och Paula (farmor och farfar). Där av spenderade vi dagen här och i princip bara slappade. 

Idag började jag klockan 7. Barnen hade varit uppe sedan 6 imorse (på grund av vintertid) så de var redan pigga och glada när jag kom ner. Vi åt lite frukost tillsammans och sedan slappade vi lite framför tvn med pussel och spel innan vi begav oss ut! Lekte ute i någon timme innan vi åkte till Stay and Play för två timmars lek. 

Åkte hem igen för att äta lunch och tog sedan med barnen på en åktur i bilen. Både fick en litet vil och sedan var det bara back to play igen. Utomhus, måla och spela spel blev det innan Keith kom hem. 

Ikväll har vi ätit god mat och jag har fått ett litet break så jag passade på att duscha!
Känner mig inte helt kry idag heller så jag ska nog hoppa i säng snart!

Godnatt på er!

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0