301 days

Så idag var en bra dag med barnen. De var snälla och gulliga hela dagen!
Började 7. Gjorde frukost och sånt innan det var dags att ta sig till skolan. När jag hade lämnat av båda åkte jag till nya huset för att se hur det såg ut! Kunde ju inte se på nära håll då de nuvarande ägarna fortfarande bor kvar. Men lite såg jag allt. Och det ser himla bra ut tycker jag allt!

Åkte tillbaka till lägenheten för att prata med bästa Ågge i telefon och försöka att jobba på min uppsatts. Kan ju inte säga att det gick bra eftersom jag skrev en mening. HA! 

På eftermiddagen åkte jag och plockade upp båda från skolan. Vädret var jätte fint och det var varmt ute så jag hade ju velat vara utomhus och kanske åka till en lekpark. Men nej, jag hade ju lovat att ta med dom till Kids U, så det var bara att åka dit direkt. 
Vi var där från 1:30 - 4:30. I tre timmar sprang de omkring utan stopp! Behöver ju inte säga mer än att jag hade två trötta och svettiga barn i bilen på vägen hem!

Till middag gjorde jag tacos och där efter slutade jag!
Har nu tagit mig en dusch och packat upp alla kläder från golvet och nu ska jag sätta mig med uppsattsen. Måste bli klar ikväll/inatt för imorgon har jag inte tid! Blev jätte lycklig imorse när jag läste igenom mailet en gång till och insåg att det bara var 4 sidor jag skulle skriva! Trodde det var 6 från början, så lite lättad är jag allt!

Och idag gott folk, idag har jag varit i USA i 301 dagar! Det är helt sjukt vad tiden går fort! Vet inte om jag ska skratta eller gråta!?



 

Kommentarer
Postat av: elin

hallå jag saknar dig din snygga människa!!!

Svar: och jag saknar dig med <3
beatrice

2012-11-13 @ 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0