26 november

Igår kväll kom min fina vän Elin över hit för att hjälpa mig att färga utväxten på håret. Vi försökte samtidigt att kolla på "Dark shadows" på tvn, men det blev mer prat samtidigt som vi koncentrerade oss på håret. Resultatet blev iallafall bra, det ser bättre ut nu än förut!

Och idag så var det dags för måndag igen! En helt okej dag tycker jag nog ändå att det var som slutade på bästa sätt! 

Började 7:15 med att få barnen redo för skolan. Där efter hade jag ett break på 3 timmar då jag äntligen fick sätta igång mina dvder och köra gärnet med BBL. Det var riktigt riktigt roligt faktiskt! Så himla nöjd att jag köpte det. Svettades som en gris och kunde knappt gå efter men humöret var ändå på topp!

På eftermiddagen hämtade jag hem mina små pojkar och vi lekte sedan här hemma hela dagen. Blev mycket fantasi lekar och football idag och det tyckte dom var jätte kul som tur var!

Nu ikväll när Jonna kom hem så räckte hon fram ett grönt paket åt mig. SVERIGE paket! Woho, jätte glad öppnade jag det och där i låg sådana där saker som gjorde min dag. Tänk att man har en sådan fin familj där hemma! TAAACK mamma och jossa. Ni är bäst! <3

Nu ska jag spela the sims....HAHA nörd javisst! 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0