14 november

Vilken dag, en dag full med stress..nästa iallafall.
Vaknade av mitt alarm 20 minuter innan jag skulle börja, men på något sätt lyckades jag somna om jag försov mig i 5 minuter. Som tur är så kan ju faktiskt Jonna bara knacka på dörren om jag är sen, så det gjorde ju inte så mycket!
Barnen var lite griniga imorse och det slutade med att vi kom iväg lite senare än vanligt till bilen. På väg till huset var det så mycket bilköer som gjorde att vi blev ännu mer försenade! Som tur var hann vi iallafall med bussen! Men det var precis!

Körde sedan Liam till skolan och sedan hem till lägenheten igen. Här hemma blev det lite skype, lite youtube och lite musik. 

Efter lunch var det bara att packa ner allting i en väska och fara och hämta båda barnen. Där efter åkte vi till Rec Center för att möta upp Jaque med barnen. Blev några timmars lek där innan vi frös halvt ihjäl och åkte hem till Jaque och lekte nere i källarn ett tag. 

När vi kom hem igen så blev det lite pyssel med Maddox som skulle göra en name-tag. När Jonna kom hem for vi alla till McDonalds. Kändes väldigt onyttigt, men ibland får man faktiskt! Jag ska komma igång med träningen så fort min hals slutar göra ont, då jäklar ska det köttas och ätas rätt på riktigt!

Blev en dusch när jag kom hem och en fixning på rummet. Har annars bara kollat igenom bilder, rensat osv. Så nu börjar det ordna upp sig där med.

Nej hörni, nu är det sängen som gäller!
PUSS nattinatt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0