11:38

Började dagen 7:30 med att få båda barnen klara. Vi åkte sedan för att lämna av Maddox till bussen. 
Liam och jag åkte hem en timme för att fördriva tiden innan Akvariumet öppnade. Blev lite pussel som vanligt och "mamma och bebis" leken. HA!

Vid 10 åkte vi mot Akvariumet i South Norwalk där vi spenderade några timmar. Amanda + bebis, Ida + bebis och Ines + liten pojke var också där. Vi gick runt allesammans och kollade på fiskar, hajar och maneter. Liam tycker alltid det är lika kul att åka dit. Han springer till fiskarna och pekar och skriker: "BEA LOOK! I SEE NEMO!!"

Lite efter tolv kom vi hem till lägenheten där det blev lite lunch innan vi packade ihop våra saker och åkte för att hämta upp Maddox vid bussen. Direkt efter det hade Maddox basketball som vi kollade på. Asså jag förstår verkligen inte hur duktiga denna ungen är! Han är så himla grym, att han utklassar alla andra barn i hans grupp. Det säger jag inte bara för att han är min sötnos, utan för att han verkligen är grymt bra. 

Efter basketball åkte vi hem till Jaque för att att ha en liten playdate med barnen. Dom leker så bra så det vi hade riktigt kul idag!

När vi kom hem igen var det bara att i princip vända i dörren då vi skulle åka och äta på Outback Steakhouse. Yummy! Smakade gott kan jag ta och tala om för er! 

Senare nu på kvällen åkte jag hem till Ida för att äta glass, kolla X-Factor, Glee och youtube klipp! Sånt behövs lite ibland! 
Ida frågade mig om jag ville ha glass. Enligt mig sa hon gräs och jag blev helt ställd. Förstod verkligen ingenting och det gick igenom så många tankar innan jag förstod att hon antagligen sa glass. HA! 

Imorgon gott folk, då flyttar vi till vårat nya hem! Ska bli riktigt kul faktiskt! Äntligen, som vi har väntat! 
Godnatt på er!




Glad Amanda och bebis


Glad Liam


Glad Bea

Glad Ida och bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0