valborg

Hemlängtan idag var väldigt stor. Jag hade så gärna velat varit hemma bara för idag.
Hade velat grillat med vänner + pojkvän, dricka några glas vin, kolla på majbrasa, lyssna på bra musik och bara ha en bra kväll. Men istället spenderade jag min kväll på gymmet. Det gick ju bra det också, men som sagt hade gjort vad som helst för att vara hemma i Sverige just idag.

Men nu när valborg är över känner jag inte längre att jag vill hem. Det är nog bara högtider och sånt jag vill vara hemma på, annars trivs jag så super bra här med min halv knäppa familj. Dom får mig på bra humör igen!

Jag hoppas att ni alla där hemma hade en bra valborg och att ni firade lite åt mig!


Tummen upp från en fräääsch tjej på gymmet! (Min hand är inte sådär störd vanligtvis haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0