Måndag

Vaknade upp imorse och var helt genom förkyld. Hade jätte ont i huvudet och i halsen. Men trots det har dagen rullat på väldigt bra!

Åt på Swizzles för första gången i hela mitt liv idag och kan säga att det var ju inte fy skam. Barnen glada, Bea glad. Gott helt enkelt!
Annars hängde vi lite på lekparken och sedan hemma. En lugn och bra dag.

Innan vi skulle åka och hämta Maddox så skypade jag med mamma och syster. Visade dom min klänning som jag ska ha på bröllopet. När jag kommer ut från mitt rum säger Liam:
Oh very nice! Och efter ett tag säger han. Bea, take a shower?
Jaha tack för den, jag var tydligen lite smelly.

På kvällen kom Sara över och vi tog en PW på en timme. Tror jag pratade hål i skallen på henne dock, stackarn. (Förlåt Saris) Ibland slutar inte min mun gå helt enkelt, finns ingen stopp knapp. Men men, that's me.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0