Lördag kväll - utgång i NYC

Lördagen slutade till slut ändå med en utgång. Innan det blev det dock PW till gymmet, gymma lite och sen PW tillbaka hem. (Mitt gym ligger 20 minuter PW från mig)

Vi åkte in till NYC där vi gick hem till en av Louise "kompis" innan vi alla sedan drog till en klubb. Vi hade så sjukt kul där! Dansade och skrek hur mycket som helst. Det var helt awesome. Inte alls som i Sverige kan jag säga. Här står man i sofforna, på bordet och det finns inget dansgolv.

Inne på klubben ser jag en man med en liknande student mössa på huvudet. Jag tänker då, vem tror killen han är och har på sig en sådan på en klubb. Han ser riktigt bra ut (förutom studentmössan som irriterade mig) och han kollar mot vårat bord och ger mig blickar. Hur som dansar jag vidare och bryr mig inte om det.
När vi sedan ska dra oss hem så står vi utanför klubben. Denna man kommer då också ut och står vid sina kompisar. Jag börjar tänka att han måste jag ha träffat förut eller om han är känd. Går då igenom alla serier/filmer i mitt huvud och försöker komma på vem personen är. Efter ett tag slår det mig att det är CHUCK från Gossip Girl!!! Dååå dog jag lite.
Vi hann inte fram med kameran heller innan han hoppa in i bilen. Men jag fick iallfall se han, det var huvudsaken. Nu har jag checkat av en sak på min Bucketlist! Se en kändis! KAACHIIING!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0