torsdag och fredag

Var lite dåligt med bloggandet de senaste dagarna, men sånt händer ibland.
Jag var i princip upptagen hela dagen på torsdagen med barnen. Vi hade inte en lugn stund. Förmiddagen gick åt att köra Madddox till skolan, va med Liam på playgroup och sedan hämta Maddox från skolan.
På eftermiddagen var det först b-ball och sedan playdate hos Jennifer med hennes kids.

Fredag jobbade jag bara halv dag. Var med Liam i New Caanan med Sara och en av hennes värdbarn på storytime. Sedan åkte jag hem och då var det nap-time för Liam. Så det var en väldigt slapp dag helt enkelt.
Tog mig en PW i solen under eftermiddagen innan Sara och Jennifer kom över.
Jag hade fått i födelsedags present att äta middag + bio med Sara, Jennifer och Louise. Vi åkte till en resturang i South Norwalk som hette Barcelona. Riktigt riktigt god mat var det! Så det var en himla bra kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0