lördag - bridal shower

I lördags morse vaknade jag klockan 6 av väckarklockan. Medans Jennifer låg kvar i sängen och gosade så gav jag mig ut på en springtur. Var riktigt skönt. Inga bilar, inget folk och alldeles tyst och skönt.

Vid 8 åkte vi iväg mot strand huset för att förbereda lite inför dagen. Sedan åkte vi till en jätte fin resturang/hotell en bit ifrån för att fixa inför Ericas shower. Vi fick trerätters lunch, kollade när Erica öppnade alla presenter och satt och pratade. Det var min första shower och om jag ska vara ärlig tycker jag det är en liten konstig tradition amerikanarna har. Men tycker ändå det är jätte kul och trevligt!

På kvällen lekte jag och Jennifer med pojkarna och umgicks med resten av släkten vid strandhuset.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0