friday

Liam och jag började morgonen med lite obligatorisk Dora tittande. Sedan åkte vi iväg till New Canaan för att egentligen gå på story-time med Sara plus hennes lillkille, det visade sig dock att det hade slutat. Så vi bestämde oss istället för att åka hem till oss och baka. Barnen lekte runt medan hemmafruarna bakade muffins. Kan ju inte påstå att det blev speciellt super bra, men det gick ner i magen.

Lämnade av pojkarna i Stamford hos Jonna och åkte sedan hem i all denna trafik. (det är helg och ALLA åkte idag såklart) Tog dubbelt så lång tid men jag kom iallafall hem. Satte på datorn direkt och skypade med Amanda i nästan två timmar. Vi har inte pratat på 4 månader typ så vi hade lite to catch up så att säga. Bra att vi äntligen tog tag i saken iallafall!

Nu håller jag på att städa mitt rum och fixa mig lite inför kvällen. Tror minsann att det blir middag ikväll med Sara x2 och Jennifer!

PUSS och HEJS


Min snygga vän <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja det var verkligen inte en dag för tidigt haha.

Måste skypea snart igen vännen <3

2012-05-29 @ 21:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0