Lördag

Har haft fullt upp hela helgen. Där av den kassa uppdateringen!

I fredags på kvällen var det födelsedags middag för Jennifer hemma hos Lina. Åt jätte god mat, skrattade, pratade och lyssnade på musik med alla tjejerna. Fick inga bilder där ifrån men om jag får några i veckan bjuder jag på dom då.

På lördag morgon var vädret jätte skönt ute så vi bestämde oss ganska snabbt att åka till Wiltons pond för att sola. Där låg vi i några timmar innan det var dags att åka. Jag och jennifer hade lite tid och lite att styra med innan våran utgång i NYC.
Självklart lyckades det bli punktering på min bil mitt ute i skogen. Men som tur var fick vi räddning av Craig (Jennifers värdpappa) och vi kom därifrån på lite mindre än en timme. 
På kvällen var det utgång i NYC som gällde med Jennifer, Caroline och Lina. Var riktigt kul faktiskt! Stannade inne i city enda fram till 5:30 då tåget gick hem. Kom hem till huset runt 7:30 och somnade inte för ens en timme senare..Helt slut!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0