KTUphoria

Den dagen som vi har väntat på så länge var äntligen här!
Vaknade vid tolv av väckarklockan. Hade då alltså sovit 3 och 1/2 timme. Åt lite frukost, fixade mig och sedan kom Sara! Efter ett tag kom även Jennifer och då började våran tripp mot New Jersey!
Efter lite om och men kom vi äntligen fram. Då gick vi runt bland alla små tälten och kollade samt lyssnade på för djs.
Innan de släppte in oss på konsert området sa en kille i mikrofonen: We have a few passes to meet and greet Flo Rida, does anybody wanna see him?
Då skriker jag: Jaaa! Jag vill se Flo Rida det vore grymt till Jennifer och Sara. Då kommer en kille fram och frågar vad jag sa. Jag säger då att jag pratade svenska med mina kompisar. Han säger då, men vad var det du sa då. Jag säger att jag vill träffa Flo Rida. Han ger mig då ett vitt kuvert och där i ligger två pass till att träffa Flo Rida. Började tjuta för jag blev så jävla glad. Helt sjukt var det!

Konserten började lite efter sex och höll på i sex timmar. Riktigt bra konsert och alla artister var grymma!
Mötet med Flo Rida var coolt också! Fick ställa oss på led och sedan hälsa på honom (jag gav honom en kram) och smyglukta lite på han och sedan ta ett kort tillsammans. Det var amazing!

Vi hade verkligen en toppen dag och det var så värt det! Så grymt!







































Kommentarer
Postat av: Jennifer

Wooooop woooop!!!!! Du är så snygg vännen! Tack fööööör igår igen, love!!

2012-05-21 @ 19:44:03
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0