torsdag

Vädret har varit himla bra idag också!
Som alla andra torsdagar har vi varit upptagna i princip varje minut.
Playgroup på förmiddagen, basketball och playdate med Jennifer plus barn på eftermiddagen. Full rulle hela dagen alltså!

Nu ikväll har jag varit på fotbolls träning. Kändes jätte skönt att få börja träna igen efter mer än en veckas uppehåll!
Innan träningen träffas vi (Torben, Illy och Jullie) alltid upp på Sturbucks i Wilton. Där efter tar vi någons bil till träningen och sen åker vi hem tillsammans. Sammåkning helt enkelt! Jätte sköna personer alla tre! 

På träningen fick jag ett litet skrattanfall..Tänk er en man 35 + springa efter bollen och sedan tar motståndaren den, han snubblar på sina egna fötter och gör en dykning med sina händer raaakt ner i marken. HAHA, jag kunde inte sluta skratta! Jag borde ha filmat det! Det var så sjukt kul. Älskar att skratta åt när andra ramlar. (Haha elak människa jag är)

Nu väntar sängen. Blir en lång dag imorgon!
PUSS och KRAM









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0