16 maj

Vilken dag det har varit. Solen kanske inte har varit framme hela tiden, men det var skönt nog att åka ner till våran pond här nere i Wilton och leka i vattnet på eftermiddagen. Pojkarna lekte hela tiden och ville inte åka hem därifrån.
De kom fram en fransk man och började prata med mig (då hans pojke lekte med mina pojkar). Han sa att han aldrig hade träffat en svensk förut och då sa jag: Oh it's your lucky day today! Han skrattade bara dock, medans jag var seriös! HA!
Sen kom standar frågan: Hur gammla är din söner? Svarar alltid först med: Nej jag är bara deras nanny och sen berättar åldrarna. Oftast brukar personen man prata med sucka ut och antagligen tänka för sig att de var tur att de inte var mina barn då jag själv ser ut som ett. 
Tycker de är så himla kul att random folk kommer fram och pratar med en var som helst! Alltid kul med sånt!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0