fredag - tivoli

Mina sega inlägg kan bero på att jag har haft fullt upp de senaste dagarna, men nu kommer en uppdatering! '

I fredags jobbade jag bara förmiddag. Sedan låg jag och sov i 4 timmar innan det var dags att åka till Jennifer. Vi hade bestämt att ha en myskväll med film, dock blev det ändrade planer. Vi åkte istället till Wilton High School  där det bjöds på tivoli för allmänheten.
Självklart passade vi på att åka några karuseller, kasta pil på ballonger, kasta basket i basketkorgen och äta sockervadd.
Jag verkligen älskar att åka karuseller. Men när det kommer till tivoli karuseller så tycker jag bara det är läskigt. De knakar, hackar och ser rostiga och trasiga ut. Det tycker jag är läskigt så därför har jag nog gjort Jennifer och Sara lite halvt döda. Förlåt för det!
Kvällen var allmänt super bra annars. Tackar tackar för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0