TISDAG

Vädret fortsätter leverera dåligt väder. Men inte är vi bittra för det. Iallafall inte jag!

Dagen har spenderats mycket här hemma. Vi hade playdate med Saras kids här hemma. Efter en timme låg alla (då menar jag verkligen alla) leksaker på golvet över hela övervåningen. Så det var bara att sätta igång att städa. Men huvudsaken var ju att barnen hade kul, och det hade dom!

När de sedan åkt hem tog jag med mig Liam och Maddox till Stop&Shop för att handla saker inför middagen. Hade bestämt mig för att göra köttfärslimpa, potatis och sallad. Blev faktiskt riktigt bra. Och det verkade även som den övriga familjen uppskattade det. Tur det!

Nu har jag kollat igenom Smash, Glee och BB så det börjar bli dags att lägga huvudet på kudden och somna. Men först har jag bestämt att vika min tvätt. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0