sunday

Dagen har spenderats på mallet i Danbury med Jennifer, Elin, Emma, Lina och Amanda. Vi gick och åt lunch tillsammans, åkte karusell (ja vi är barnsliga Au Pairer allihopa) och shoppade hela eftermiddagen.
Jag fick med mig två tröjor, två västar och en klänning hem. Klänning är tänkt att jag ska ha på Erika och Keiths bröllop! Är riktigt nöjd med den!

På kvällen drog jag med mig my honeypie hem till mig. Vi åt middag med familjen och sedan åkte vi runt här i Wilton för att hitta ananas på burk. Det hittade vi efter ett tag som tur var, för annars hade kvällen varit förstörd. Vi bänkade oss framför datorn för att kolla på BB veckofinal. Och jag kan säga att jag är lättad över att de inte var Camilla som åkte! Hon ska absolut vinna hela BB!

Nej nu kallar sängen, tror jag kan behöva lite sömn då vi kom hem halv sex imorse. Fun times!



Sötnöten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0