söndag

Vi åkte hem ganska tidigt från strand huset då Ryan var tvungen att åka hem och packa inför hans jobbresa. När vi kom hem satte jag igång min mobil (glömde laddaren här hemma) och fick genast sms från Sara som frågade om jag ville hitta på något. Ringde henne direkt och frågade vad hon gjorde. Då var hon och Jennifer påväg till Stop&Shop för att köpa lunch och sedan sätta sig i en park. Självklart var jag på den idéen och åkte direkt.
Vi spenderade hela eftermiddagen i parken med kyckling, potatissallad, bröd och jordgubbar.
Var hur mysigt som helst och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Skönt att prata av sig!

Vid fem började Jennifer jobba så jag och Sara åkte hem till var och sig. Vi skulle dock ses senare på kvällen för att se dagens avsnitt av BB tillsammans.
För att få tiden att gå ringde jag Ågge för att prata av mig lite. Så himla skönt att han en bästa vän på andra sidan som förstår och ger råd. Du är himla bra!

Och nu ikväll har favortierna varit här och kollat BB som sagt. Och ja, Vobban åkte ut och det gjorde mig inte så mycket. Så länge Camilla är kvar!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0