onsdag

Vilken bra dag vi har haft. Inget gnäll utan istället glada och snälla barn. Det tycker vi om!
Jag tyckte att det passade bra att åka till SteppingStones idag då molnen var framme. Så där spenderade vi två timmar tills det var dags att åka hem och leka lite här hemma innan jag slutade.

Nu ikväll har jag powerwalkat till gymmet, gymmat i 40 minuter och powerwalkat hem. Riktigt duktigt gjort tycker jag allt. Man märker att alla börjar få panik inför sommaren nu. Var riktigt mycket människor idag på gymmet.

Nu ska jag sätta på Ellen show. Justin Bieber var med idag så självklart spelade jag in det! Sen blir det nog ett avsnitt av BigBrother också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0