onsdag - hemma dag

Vaknade upp och kände mig ännu sämre än de tidigare mornarna. Men det var bara att bita ihop och först köra Maddox till skolan och sedan följa med Liam på gympa.

Dagen flöt annars på bra. Vi åkte till den Skandinaviska butiken i Norwalk för att köpa lite Ballerina kex (och godis till mig). Vi åkte sen hem, kollade på Up och hade en hemma dag helt enkelt.

På kvällen hann jag med att skypa med bästis i Vermont. Alltid kul att uppdatera varandra om allting som händer. Förhoppningsvis kan vi få till någon helg så hon kan hälsa på!
Annars åkte jag till Westport för att träffa Caroline på Starbucks. Jätte skönt att bara sitta där och babbla på.

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: william

vilka godsaker på sista bilden:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "The girl in the reeds" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-10 @ 13:26:43
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0