lördag - strand huset

På lördagen åkte jag och familjen till strand huset. Vädret var riktigt skönt, med lite blåst nere vid vattnet. På kvällen hade de bokat bord på en japansk (eller var det kinesisk?) resturang. Kocken lagade maten mitt framför oss och gjorde samtidigt en liten show av det. Var himla häftigt faktiskt.
Vi låtasades även att jag fyllde år av någon anledning så jag fick in en liten bakelse på slutet och alla sjöng för mig. Hahah! Alltid kul att bli uppvaktad på en resturang! Dom är sköna dom!

Senare på kvällen gick vi hem och tog det bara lugnt vid huset. Var till och med skönt att sitta ute och kolla när barnen spelade basket. Förhoppningsvis blir det ännu varmare i sommar!


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0