looking from the window above

Vilken slappar dag vi har haft idag. Liam har sovit väldigt mycket idag då han har lite feber och förkyldning. Maddox somnade i bilen påvägen hem så kände att han behövde sova lite till och bar in han till hans säng där han fick sova i en timme. Vi hann alltså inte med så mycket idag. 
Men det regninga vädret hade väll också en liten påverkan varför inte gjorde något speciellt, men sånna dagar är alltid skönt att ha!

Ikväll var tanken att jag skulle dra mig till gymmet, men efter helgens bravader behöver jag nog några extra sov timmar. Så nu ska jag stänga ner datorn och lägga huvudet på kudden. Godnatt folket!


Kommentarer
Postat av: angie

tack snälla du! Fick min första match redan ikväll 22 min från boston men vet inte riktigt om jag gillade familjen... men du får gärna ge din lcc mitt au pair nummer om du vill, swe110071 :)

2012-05-22 @ 07:10:24
URL: http://angieaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0